donderdag 24 januari 2013

Knuffeltotje


KNUFFELTOTJE

Een vriend vroeg mij of ik een kraamkado voor een meisje wilde haken. Een gewoon kado was zo standaard en hij wilde iets origineels en persoonlijks kado geven. Internet vervolgens weer afgezocht om een schattig knuffeltje voor een kleine koter te maken. Ik kwam op de volgende site terecht: 
Ik heb hem exact nagemaakt omdat ik de kleurtjes zo leuk vind voor een meisje! 
Ook heb ik nog een 'naamkaartje' gemaakt zodat het kado nóg persoonlijker wordt. 


 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Angenita, Wat heb je dat leuk gedaan zeg, met dat naamplaatje! Ik ben er zelf ook mee bezig, in allerlei andere kleurtjes (nu voor iemand die niet van hele zoete baby-achtige kleurtjes houdt) én voor jongens. :-)
    Ik kan nog geen volger worden bij je, ga je dat er nog opzetten? 't Is wel een uitzoekerij he, in het begin. Jij hebt google+, ik weet nog niet hoe dat werkt en of het handig is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee Marmarel, Dankjewel!! Het haakt lekker weg he, die doekjes.. En het is gewoon super leuk om als kadootje te geven. Juist leuk om zulke stoere doekjes te maken!

      Maar wat een gezoek inderdaad. Ik snap nog heel veel dingen niet haha. Zou ook niet weten waar ik aan moet klikken dat iemand mij kan volgen. En weet ook niet hoe ik dat bij jou moet doen.. ;-) Ik ga eens zoeken!

      Verwijderen
    2. Als je naar Indeling gaat, kun je Gadgets toevoegen, daar staat er één voor Volgers tussen, dan kun je nog schuiven waar je 'm precies wilt hebben. Ik ben er allemaal achter gekomen, door alle opties aan te klikken en te kijken wat er staat. En dan maar gewoon proberen. Je kunt het altijd weer weghalen als het je niet zint!

      Verwijderen