zaterdag 16 maart 2013

Gehaakte Muizenfamilie

Het was een mooie dag in de lente van maart 2013. Familie Muis kwam eindelijk na een lange, koude winterslaap hun warme holletje weer uit om te aanschouwen hoe het mooie lentezonnetje scheen en hoe de eerste bloemetjes voorzichtig boven de grond kwamen kijken hoe de aarde er dit jaar weer bij lag.


Om het mooie jaar in te luiden dacht vader Muis,: 'Laten we een mooi uitje gaan maken met mijn knusse gezinnetje!' Zo gezegd, zo gedaan,.. Op vrijdag 15 maart 2013 was de eerste ballonvaart van de familie Muis een feit. En wat genoten die kleintjes ervan! De wind door hun haren, de lach van de kinderen die hen zagen.

Deze luchtballon is gemaakt voor mijn neefje, de kleine Aaron. Onder in de mand heb ik muziekdoosje verstopt.

Het patroon van de muizen heb ik gedeeltelijk overgenomen van de weblog van GrietjeKarwietje/Pita de Muis. De ballon en de mand en het idee op zich is een eigen bedenksel!









3 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit prachtig gemaakt zeg!


    lieve groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, had hem niet op beantwoorden gedaan, maar als reactie hieronder zie ik nu.. ;)

      Verwijderen
  2. Hoi Angeline, dankjewel!! Ideaal voor kraamkadootjes.. ;-) groetjes Angenita

    BeantwoordenVerwijderen