dinsdag 14 mei 2013

'Yoshi'

Al een poosje staat deze 'Yoshi' in mijn vensterbank.. Nadat Super Mario gehaakt was, kreeg ik het Mario virus. Erg leuk om zoiets te haken. Al die kleine details maken het zo af!





Het was lastig om het patroon te verkrijgen. Uiteindelijk heb ik hem via een engelse blog gevonden. De blogster, KARI, heeft hem per email naar me opgestuurd. 



Mocht 1 van jullie geinteresseerd zijn (met zoontjes die verslaafd zijn aan Mario.. ;)) , stuur me dan even een berichtje met je emailadres, dan stuur ik je het patroontje! =) 

6 opmerkingen:

  1. Wat maak jij een mooie dingen zeg, wauw!
    Ik denk dat ik volger ben geworden bij je, weet niet of het gelukt is namelijk..
    Liefs * Haakjuffie *

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Haakjuffie,

      Dankjewel!!! Heb op jouw blog ook al een aantal leuke dingen voorbij zien komen!! LEuk he, haken.. ;) Zo doe je van elkaar heel veel ideetjes op!

      Het toevoegen is gelukt. Das het nadeel met Google+.. Dan moet ik jou nog eens accepteren als je mij wilt volgen. Krom!

      Nou, tot blogs en haaks!!

      Liefs, Ach Nietje

      Verwijderen
  2. Hi,

    Wat heb je er mooie dingen op staan! Kan ik jou niet gewoon volgen? Kom steeds bij die kringen uit, terwijl ik je gewoon wil volgen net als ik anders ook doe. Snap er niks van haha....zal wel weer wat over het hoofd zien.

    Groetjes debbie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Debbie,

      Dankjewel!! Leuk dat je me wilt volgen! Zal jou zo ook even toevoegen.

      Ja, vreemd he, snap er zelf ook geen snars van. De gadget die ik er nu heb staan is de enige die ik voor volgers kan gebruiken. En als ik mijn account nu omzet van Google+ naar een gewoon account ben ik al mijn blogjes kwijt.. Kga dr over nadenken haha..

      Groetjes Angenita

      Verwijderen
  3. Wat haak je een leuke dingen!
    Op je blog gekomen via een ander blog.

    Zou ik het patroontje mogen?
    Zou hier 2 zoontjes heel blij mee maken ;-)
    wijkhuijs@live.nl

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Ik moet die kringen accepteren voor ik jou te zien krijg...maar daar wil ik niet aan mee doen. Dan word je locatie bekend en dat hoeft voor mij niet zo. Ik heb het zelf ook in het begin verkeerd ingesteld en toen konden mensen mij niet volgen maar ik hun wel, heb dat toen veranderd maar was mijn blog niet kwijt.

    Misschien doe ik nu wel wat fout dat ik niet met die kringen hoef mee te doen maar heb het eerste geaccepteerd maar je staat nog niet in mijn lijstje. Heel handig ben ik ook niet hoor, had toen ook hulp.

    Groetjes Debbie

    BeantwoordenVerwijderen